Mittwoch, 8. Mai 2013

Prost Reserl. Vatertag


Da schon wieder! >>Frau Annagret, Frau Annagret hams heut scho was vom Jeremy ghört. Hat er sich gmeld und hat a Gschichtel abgliefert. Na mir könnens des doch sagen. I bin doch das stille Grab in Person. Ka Sterbenswörtel dat jemand von mir erfahrn tun. Un! Warum sagst den nix. Is net fruchtbar gwesen.<<
>>Doch<<
>>Ja un.<<
>>Nix un. Ist geheim und ich kann schweigen.<<
>>Ja mei<<
>>Wenns soweit ist sag ich es Dir zuerst.<<
>>Dauerts noch long ha?<<
>>Du das kann ich Dir wirklich nicht sagen. Du weißt ja verschlungene Wege.<<
>>Jo Jo .Du i hab mir überlegt i kannt ja ach mal so an Briefkaschten in facebook machen. Da stell i dann a scheens Bild von meim Garten nei und mei Hunderl kommt a aufs Foto. Oder meinst i kennt da a den Gugelhupf nehmen?<<
>>Ha nimm halt ein Vogelbild.<<
>>I hob gar keinen. Dats mir aner von Deinen leihen ha ha.<<
>>Sehr witzig. Aber mach halt mal.<<
>>Datst mir dabei helfe. Du weißt ja. Is nit so mei Bier.<<
>>Ja wenn es soweit ist helf ich Dir halt. Sagst mir einfach Bescheid.<<
>>So Annagretel jetzt muss i aber weitermachen. Bin total im Stress weils ja morgen der Vatertog is. Ja gell da schaugst. I muss mir noch a paar Flaschen Bier un an Sekt kaufen damit i mal so richtig alle Väter hochleben lassen kann. Pfuidi.<<
??? und weg war sie.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen