Freitag, 17. Mai 2013

Eigentlich wollte ich heute so viel machen!


Ja hallo Resi Du schon wieder. Wie siehst denn Du aus? Du bist ja total verschwitzt und so warm ist es wirklich nicht.
»Mei Annagret. Detst mir bitte a Wasser geben. Vergelts Gott. Dankscheen. I hock mi scho mal hi. Mei war des ein Tag. Schaugst mal auf die Uhr. Es is bald sechse und i hab noch nitmal a viertel von dem dan was i heut hätt dun wolle. I hab mi total verfranst und mi mal um die eigene Achse drehen hat auch nicht gholfen. Verstehst mi oder soll i a wenig hochdeutsch reden?«
»Nein schon gut Resi. Ich hab mich schon daran gewöhnt.«
»Was soll i Dir soangn.  Stör i di?«
» Nein schon gut erzähl halt.«
»Ja weißt wie i da zum Huber Bauern wegen die Eier gwollt hab is mir der Franzen sei Kurt entgegenkommn. Hat mir sei Gschichtel von der Moni erzählt und als er fertig war hat der Huber Bauer alle Eier verkauft ghabt. Also bin i in den Supermarkt tappt und hab die Eier gholt. I wollt halt an Kuchen backen für mei Freindin die Magda.  Jo wos soll i Dir soagn. I hätt schwören können das i noch Haselnüss dahoam ghabt hätt aber nix. Vielleicht hats ja der Loisel gfressen. Dacht i mir a geh is egal machts halt an mit Kakao. Un an Kakoa hab i a nit ghabt. Also hab i mi wieder auf den Weg macht. Hab die Haselnüsse einkauft und den Kuchen backen. Jo un dann hab i angefangen in meim Garten zu werkeln und mi mit der Nachbarin unterhalten. Was grinst denn so? Weißt scho ha was passiert is?. Jo i merk scho. Du hast die Schadenfreud und i an Kuchen in der Mülltonne drin. A Dankschee das tut gut. Ah a noch an Kaffee. Sog mal hast a noch an Schnaps für mi? Den könnt i jetzt brauchen. Mei, mei bin i fertig. So an Tag brauch i nit. I nit. Was is des? Ah a Willi un Du nimmst ach ana. Du des is bis jetzt des einzig Scheene an dem Tag. Prost Annagret. Mei was hät i alles machen wolln und jetzt sitz i hier und ha ha scheen is. Mei war der schwarz und stunken hats a. Komm gibst mir noch anen. Kannst scho das Glaserl vollmachen gell«

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen